Record Details

COMMUNICATIVE COMPETENCE OF AIR TRAFFIC CONTROLLER-INSTRUCTOR

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title COMMUNICATIVE COMPETENCE OF AIR TRAFFIC CONTROLLER-INSTRUCTOR
ФОРМИРОВАНИE КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ ДИСПЕТЧЕРА-ИНСТРУКТОРА УПРАВЛЕНИЯ ВОЗДУШНЫМ ДВИЖЕНИЕМ
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
 
Creator Немлій, Л.С.; Національний авіаційний університет
 
Subject air traffic controller-instuctor/trainer; aviation controller; communicative competence; pedagogical competency; SIMU-training
UDC 811.111:371.3(045)
авиационный диспетчер; диспетчер-инструктор; коммуникативная компетенция; педагогическая компетентность; тренажерная подготовка
УДК 811.111:371.3(045)
авіаційний диспетчер; диспетчер-інструктор; комунікативна компетенція; педагогічна компетенція; тренажерна підготовка
УДК 811.111:371.3(045)
 
Description  The article focuses on the issue of communication competence as a precondition of pedagogy competency formation of an ATCO-trainer as a constituent of his capacity to provide quality SIMU- training of the air traffic controllers. The current University curriculum for air traffic controllers does not provide developing of the pedagogical competence. But it is requested very much when an air traffic controller is employed as a controller-trainer for SIMU-training. It is suggested to include pedagogical science as a course in the University program which should include communication competence.
 Рассмотрена проблема формирования коммуникативной компетенции диспетчера-инструктора. Показана необходимость формирования педагогической компетентности для обеспечения качественной подготовки специалистов управления воздушным движением при выполнении диспетчером функций педагога-инструктора тренажерной подготовки. Предложено включить курс педагогики в учебную программу университетской подготовки будущих авиационных диспетчеров, тематическим планом которого будет предусмотрено развитие коммуникативной компетенции.
 Розглянуто проблему формування комунікативної компетенції диспетчера-інструктора управління повітряним рухом як передумови формування його педагогічної компетентності. Показано  необхідність забезпечення якісної підготовки фахівців на диспетчерському тренажері безносе-редньо на виробництві.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-10-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2372
10.18372/2306-1472.52.2372
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 52, № 3 (2012); 170-173
Вестник Национального авиационного университета; Том 52, № 3 (2012); 170-173
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 52, № 3 (2012); 170-173
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ