Record Details

Model study evaluating environmental benefits uprova-tion cns/atm air traffic control technology

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Model study evaluating environmental benefits uprova-tion cns/atm air traffic control technology
Модель обоснования оценки экологической выгоды от внедрения cns / atm технологий управления воздушным движением
МОДЕЛЬ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВИГОДИ ВІД УПРОВА-ДЖЕННЯ CNS/ATM ТЕХНОЛОГІЙ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
 
Creator Бабак, В.П.; НАУ, кафедра інформаційно-вимірювальних систем
Бабейчук, Д.Г.; Державіатранс України
Запорожець, О.І.; НАУ, кафедра безпеки життєдіяльності
 
Subject


 
Description  Previous results of different researches show that in 2015 it follows to expect the additional improvements in fuel consumption and decrease of CO2 emission on 5% by implementation of the CNS/ATM systems. Application of the CNS/ATM systems will benefit in three directions: improvement of carrying airport capacity, accordingly the reduction of number of delays in the loaded airports; shortening of flights’ duration due to the use of more direct routes; and reduction of the vertical echeloning (RVSM).  A parametric model for the detailed research of influencing of height and speed of the aircraft flights on engine emission and fuel consumption was developed, it allows to evaluate an ecological efficiency of the implementation of CNS/ATM technologies.
 Предварительные результаты различных исследований показывают, что к 2015 г. следует ожидать дополнительного улучшения спо-требления топлива и снижения эмиссии СО2 на 5% благодаря принятию мер по реализации систем CNS / ATM. По-применения систем CNS / ATM вообще иметь преимущества по трем направлениям: улучшение пропускной способности аэропортов, соответственно уменьшение количества задержек в загруженных аэропортах, сокращение продолжительности полетов за счет использования более прямых маршрутов, уменьшение вертикального эшелонирования. Разра лено параметрическую модель для детального исследования влияния высоты и скорости полетов на выбросы загряз-нювальних веществ и потребления топлива авиадвигателями, что позволяет оценить экологическую эффективность упрова-ния CNS / ATM технологий.
 Попередні результати різних досліджень показують, що до 2015 р. слід чекати додаткового поліпшення споживання палива і зниження емісії СО2 на 5% завдяки вжиттю заходів щодо реалізації систем CNS/ATM. Застосування систем CNS/ATM загалом матиме переваги за трьома напрямами: поліпшення пропускної здатності аеропортів, відповідно зменшення кількості затримок у завантажених аеропортах; скорочення тривалості польотів за рахунок використання більш прямих маршрутів; зменшення вертикального ешелонування. Розроблено параметричну модель для детального дослідження впливу висоти і швидкості польотів на викиди забруднювальних речовин і споживання палива авіадвигунами, що дозволяє оцінити екологічну ефективність упровадження CNS/ATM технологій.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2007-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1401
10.18372/2306-1472.31.1401
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 31, № 1 (2007); 3-9
Вестник Национального авиационного университета; Том 31, № 1 (2007); 3-9
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 31, № 1 (2007); 3-9
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ