Record Details

Onboard intelligent flight control in a particular situation

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Onboard intelligent flight control in a particular situation
Бортовая интеллектуальная система управления полетом в условиях особой ситуации
БОРТОВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПОЛЬОТОМ В УМОВАХ ОСОБЛИВОЇ СИТУАЦІЇ
 
Creator Казак, В.М.
Шевчук, Д.О.
Яковицька, О.Ю.
 
Subject


 
Description  Now new aviation tactics designing presumes development and application of the onboard intellectual control systems working in extra situation appeared in flight in a real-time mode for aircraft controllability provided. The principle of functioning onboard intellectual control systems based on logic–linguistic models and neural networks are considered in the article. The developed mathematical model of the task formation optimum variant flight in extra conditions is presented.
 Проектирование новой авиационной техники предполагает разработку и внедрение бортовых интеллектуальных систем управления для обеспечения управляемости самолета в условиях возникновения особой ситуации в полете в ре-жиме реального времени. Рассмотрен принцип функционирования предложенной бортовой интеллектуальной системы управления, которая основана на логико-лингвистических моделей и нейросетях. Приведены разработанную математическую модель задачи формирования бортовой интеллектуальной системы управления оптимального варианта про-ния полета в условиях возникновения особой ситуации в полете.
 Проектування нової авіаційної техніки припускає розроблення та впровадження бортових інтелектуальних систем керування для забезпечення керованості літака в умовах виникнення особливої ситуації в польоті в режимі реального часу. Розглянуто принцип функціонування запропонованої бортової інтелектуальної системи керування, яка основана на логіко-лінгвістичних моделях і нейромережах. Наведено розроблену математичну модель завдання формування бортової інтелектуальної системи керування оптимального варіанта продовження польоту в умовах виникнення особливої ситуації у польоті.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2008-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1631
10.18372/2306-1472.37.1631
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 37, № 4 (2008); 48-52
Вестник Национального авиационного университета; Том 37, № 4 (2008); 48-52
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 37, № 4 (2008); 48-52
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ