THE ISSUES OF ENVIRONMENTAL ENGINEERS EDUCATION IN TERMS OF BLOOM’S TAXONOMY
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE ISSUES OF ENVIRONMENTAL ENGINEERS EDUCATION IN TERMS OF BLOOM’S TAXONOMY
Проблемы подготовки инженеров-экологов в контексте таксономии Блума Проблеми підготовки інженерів-екологів у контексті таксономії Блума |
|
Creator |
Radomska, M. M.; National aviation university
Chernyak, L. М.; National aviation university |
|
Subject |
—
Bloom’s taxonomy; environmental engineer; learning domains; professional training — — домены обучения; инженер-эколог; профессиональная подготовка; таксономия Блума — — домени навчання; інженер-еколог; професійна підготовка; таксономія Блума — |
|
Description |
The paper presents the analysis of learning efficiency for environmental engineers. The modern trends in education development demand modification of educational process in higher educational establishments to join the tuning process taking place in Europe. The essence of modification is shown to be shifting from learning requirements definition to building competencies. The existing approaches to formation and evaluation of competencies have been analyzed. The role of taxonomies in planning and evaluation process has been considered and Bloom's taxonomy has been applied for the analysis of environmental engineers training efficiency. The major problems in three domains of education by B.S. Bloom have been defined for the given occupation mastering and potential solutions have been offered.
Приведены результаты анализа эффективности обучения инженеров-экологов. Показано, что современные тенденции в развитии образования требуют модификации учебного процесса в высших учебных заведениях для обеспечения участия в процессе адаптации систем образования, происходящем в Европе. Указывается, что суть модификации представляет собой переход от формулировки учебных требований к формированию компетенций. Проанализированы существующие подходы к формированию и оценке компетенций. Рассмотрена роль таксономии в планировании и оценке образовательного процесса, а таксономия Блума применена для анализа эффективности обучения инженеров-экологов. Определены основные проблемы в трехдоменах обучения по Б.С. Блуму для данной профессии и предложены потенциальные пути их решения. Наведено результати аналізу ефективності навчання інженерів-екологів. Показано, що сучасні тенденції у розвитку освіти вимагають модифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах для забезпечення участі у процесі адаптації систем освіти, що відбувається в Європі. Вказується, що суть модифікації являє собою перехід від формулювання навчальних вимог до формування компетенцій. Проаналізовано існуючі підходи до формування та оцінки компетенцій. Розглянуто роль таксономії у плануванні та оцінці освітнього процесу, а таксономія Блума застосована для аналізу ефективності навчання інженерів-екологів. Визначені основні проблеми у трьох доменах навчання по Б.С.Блуму для даної професії та запропоновано потенційні шляхи їх вирішення. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-03-25
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9941
10.18372/2306-1472.66.9941 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 66, № 1 (2016); 91-97
Вестник Национального авиационного университета; Том 66, № 1 (2016); 91-97 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 66, № 1 (2016); 91-97 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|