Record Details

ПРАПОРИ КАТАСТРОФ В ЕТІОЛОГІЇ АВІАЦІЙНИХ ПОДІЙ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПРАПОРИ КАТАСТРОФ В ЕТІОЛОГІЇ АВІАЦІЙНИХ ПОДІЙ
Flags disasters in the etiology of aviation accidents
Флаги катастроф в этиологии авиационных происшествий
 
Creator Рева, О.М.
Медведенко, О.М.
Михайлік, М.Ф.
 
Subject


 
Description  Враховуючи систематичний і сталий вплив людського фактора на безпеку польотів, розглянуто можливість застосування методології теорії катастроф для усунення недоліків сучасних методів і технологій розслідування авіаційних подій, що є особливо важливим для дослідження деформації емоційного досвіду члена льотного екіпажу. Наведено непрямі ознаки катастрофи – прапори (модальність, недосяжність, катастрофічні стрибки, розбіжність, гістерезис, розбіжність лінійного відгуку, критичне уповільнення / зм'якшення моди, аномальна дисперсія). Доведено, що в разі деформації емоційного досвіду члена екіпажу в процесі особливого випадку польоту, насправді відбувається катастрофа зборки.
 Taking into consideration systematic and steady influence of human element on flight safety, and also drawbacks of modern methods and technologies of aviation accidents investigation, the possibility to use the methodology of accidents theory to eliminate defects is studied. That is especially important for the investigation of deformation of emotional experience of a member of the crew. Indirect characteristics – the so-called “signs” (modality, unattainability, catastrophic jumps, divergence, hysteresis, divergence of linear response, critical fashion slowing-down /mitigation, abnormal dispersion) - are viewed. This allows establishing the accident. It is proved that during the deformation of emotional experience of a member of the crew in a flight of a special case, the accident of assemblage does take place.
 Учитывая систематический и устойчивое влияние человеческого фактора на безопасность полетов, рассмотрена возможность применения методологии теории катастроф для устранения недостатков современных методов и технологий расследования авиационных происшествий, что особенно важно для исследования деформации эмоционального опыта члена летного экипажа. Приведены косвенные признаки катастрофы - флаги (модальность, недосягаемость, катастрофические скачки, расхождение, гистерезис, расхождение линейного отклика, критическое замедление / смягчение моды, аномальная дисперсия). Доказано, что в случае деформации эмоционального опыта члена экипажа в процессе особого случая полета, на самом деле происходит катастрофа сборки.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2008-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1599
10.18372/2306-1472.36.1599
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 36, № 3 (2008); 99-107
Вестник Национального авиационного университета; Том 36, № 3 (2008); 99-107
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 36, № 3 (2008); 99-107
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ