Record Details

Синергетический характер архитектурных элементов транспортных сетей промышленных зон

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Синергетический характер архитектурных элементов транспортных сетей промышленных зон
Cинергетичний характер архітектурних елементів транспортних мереж промислових зон
SYNERGETIC CHARACTER OF ARCHITECTURAL ELEMENTS OF TRANSPORTAION NETWORKS OF INDUSTRIAL AREAS
 
Creator Lyamzin, Andrey; Priazovskyi State Technical University SHEI, Mariupol, Ukraine
Khara, Marina; Priazovskyi State Technical University SHEI, Mariupol, Ukraine
Marintseva, Kristina; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
архитектура транспортных сетей; комбинаторный пространство; линейные элементы транспортных сетей; каркас транспортных сетей; синергергетика транспортной сети
656.02(1-31)

архітектура транспортних мереж; каркас транспортних мереж; комбінаторний простір; лінійні елементи транспортних мереж; сінергергетика транспортної сітки
656.02(1-31)

architecture of transportation networks; combinatorial space; framework of transportation networks; linear elements of transportation elements; synergetic of transportation network
656.02(1-31)
 
Description Цель: Устойчивость потоковых процессов в промышленных районах находится в прямой зависимости от степени синергетичности элементов, формирующих архитектуру их транспортных сетей. Железнодорожные и автомобильные транспортные сети в промышленных районах большинством специалистов рассматриваются только как транспортные магистрали со статической архитектурой, тогда как это, прежде всего, структурно-функциональные элементы, действующие на синергетический основе характерных для промышленных районов и оказывают существенное влияние как на безопасность окружающей среды так и на обеспечение их жизнедеятельности. Во многих промышленных районах транспортные сети также историческим памятником архитектурного и инженерной мысли. Территории вдоль транспортных сетей имеют значительный градостроительных, архитектурных и историко-культурным потенциалом. Все выше приведенное подтверждает необходимость разработки механизма оценки функциональности существующей архитектуры транспортных сетей промышленных районов (АТСПР), основанного на принципе синергетики. Методика: Предложенный механизм оценки функциональности элементов АТСПР характеризуются как синергетические, базируется на электродинамической модели управления транспортными потоками и получила свое название по аналогии с гравитационной, в которой зонам выбытия и прибытия соответствуют массы тел, а расстояние между зонами - расходам на поездки. Результаты: Подтверждена достоверность рабочей гипотезы того, что транспортная сеть промышленного района является комбинаторным пространством и может быть представлена ​​эквивалентной электродинамической схеме и рассчитана по законам Кирхгофа различными методами электротехники. Благодаря разработке электродинамической модели, дает оценку поведения транспортных потоков в пределах транспортных сетей промышленных районов, полученная определить уровень функциональности последних. Научная новизна заключается в разработке на основе базовых принципов синергетики электродинамической модели, которая определяет функциональность элементов АТСПР. Практическая значимость: Применение теоретических положений из раздела физики - электростатики, позволяет не только давать количественную оценку транспортных потоков в пределах комбинаторного пространства транспортной сети промышленных районов, но и давать оценку функциональности АТСПР.
Мета: Стійкість потокових процесів в промислових районах знаходиться в прямій залежності від ступеня сінергетичності елементів, що формують архітектуру їх транспортних мереж. Залізничні і автомобільні транспортні мережі в промислових районах більшістю фахівців розглядаються тільки як транспортні магістралі з статичною архітектурою, тоді як це, перш за все, структурно-функціональні елементи, що діють на сінергетичних засадах характерних для промислових районів і роблять істотний вплив як на безпеку навколишнього середовища так і на забезпечення їх життєдіяльності. У багатьох промислових районах транспортні мережі є також історичним пам'ятником архітектурної та інженерної думки. Території уздовж транспортних мереж мають значний містобудівних, архітектурних і історико-культурним потенціалом. Все вище наведене підтверджує необхідність розробки механізму оцінки функціональності існуючої архітектури транспортних мереж промислових районів (АТСПР), заснованого на принципі сінергетики. Методика: Запропонований механізм оцінки функціональності елементів АТСПР характеризуються як синергетичні, базується на електродинамічної моделі керування транспортними потоками і отримала свою назву за аналогією з гравітаційної, в якій зонам вибуття і прибуття відповідають маси тіл, а відстань між зонами - витратам на поїздки. Результати: Підтверджено достовірність робочої гіпотези того, що транспортна мережа промислового району є комбінаторним простором і може бути представлена еквівалентною електродинамічною схемою й розрахована за законами Кірхгофа різними методами електротехніки. Завдяки розробці електродинамічної моделі, що дає оцінку поведінки транспортних потоків в межах транспортних мереж промислових районів, отримана можливість визначити рівень функціональності останніх. Наукова новизна полягає в розробці на основі базових принципів сінергетики електродинамічної моделі, яка визначає функціональність елементів АТСПР. Практична значимість: Застосування теоретичних положень з розділу фізики – електростатики, дозволяє не тільки давати кількісну оцінку транспортних потоків в межах комбінаторного простору транспортної мережі промислових районів, а й давати оцінку функціональності АТСПР.
The objective: Stability of the flow processes in industrial areas directly depends upon the degree of synergetic character of the elements, that make up the architecture of their transpiration networks. The bulk of specialists consider railway and automobile transportation networks to be transportation thoroughfares with static architecture only, although, primarily, they are but a series of structural and functional elements, acting according to synergetic principles, typical of industrial regions, having an essential impact both on environmental safety and supporting their functioning. In many industrial areas transportation networks also represent historical monuments to architectural and engineering ideas. Territories, located along transportation networks possess a substantial town-planning, architectural, historical and cultural potential. All aforementioned confirms the necessity of compiling a mechanism of evaluation of functionality of the existing architecture of transportation networks of industrial areas (hereinafter ATNIA), based on the principle of synergetic. The principles: The proposed mechanism of evaluation of functionality of ATNIA elements, characterize as synergetic is based upon an electric-dynamic model of control over transportation flows and was named on the analogy with gravitational model, in which bodies’ masses correspond to the zones of arrivals and departures, while the distance between zones to transportation expenses. The results: The operational  hypothesis, regarding the fact that a transportation network of an industrial area represents a combinatorial space and can be evaluated by means of different methods of electrical engineering, according to Kirchoff’s laws  proved to be true. Owing to development of electrodynamic, giving an evaluation of behaviour of transportation flows within boundaries of transportation networks in industrial areas there appeared an opportunity of determining the level of functionality of the latter. The novelty of research: appears due to development of an electrodynamic model on the basis of the main principles of synergetic, which determine functionality of ATNIA methods. The practical value: Application of theoretical issues, taken from electrostatics, the branch of physics makes it possible not only to give a quantitative evaluation of transportation flows, within the boundaries of combinatorial space of transportation network of industrial areas, but also evaluate ATNIA functionality.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-11-14
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10920
10.18372/2306-1472.68.10920
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 68, № 3 (2016); 80-88
Вестник Национального авиационного университета; Том 68, № 3 (2016); 80-88
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 68, № 3 (2016); 80-88
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ