Современные тенденции развития электродистанционых систем управления самолетами
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Современные тенденции развития электродистанционых систем управления самолетами
Modern trends of aircraft fly-by-wire systems СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОДИСТАНЦІЙНИХ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ ЛІТАКАМИ |
|
Creator |
Юцкевич, Святослав Сергійович; Національний авіаційний університет, Київ, Україна
Юдін, Микола Максимович; ДП «Антонов», Київ, Україна |
|
Subject |
—
закон управления; режим управления; электродистанционная система управления 681.51:629.735.051:681.323(045) — control law; control mode; fly-by-wire control system 681.51:629.735.051:681.323(045) — електродистанційна система керування; закон керування; режим керування 681.51:629.735.051:681.323(045) |
|
Description |
Описаны особенности работы электродистанционной систем управления современными транспортными самолетами гражданской авиации. Проведено сравнение функционирования систем на уровне аппаратного и программного, выраженного через режимы управления, обеспечений самолетов Airbus A-320, Boeing B-777, Туполев Ту-214, Sukhoi Superjet SSJ-100. Показана возможность перехода от механической проводки управления к управлению через электродистанционную систему управления в резервном канале.
Specifics of civil aviation modern transport aircraft fly-by-wire control systems are described. A comparison of the systems-level hardware and software, expressed through modes of guidance, provision of aircraft Airbus A-320, Boeing B-777, Tupolev Tu-214, Sukhoi Superjet SSJ-100 are carried out. The possibility of transition from mechanical control wiring to control through fly-by-wire system in the backup channel is shown. Описано особливості роботи електродистанційних систем керування сучасними транспортними літаками цивільної авіації. Порівняно функціонування систем на рівні апаратного та програмного, вираженого через режими керування, забезпечень літаків Airbus A-320, Boeing B-777, Туполев Ту-214, Sukhoi Superjet SSJ-100. Показано можливість переходу від механічної проводки керування до керування через електродистанційну систему керування в резервному каналі. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-07-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7928
10.18372/2306-1472.55.7928 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 50-56
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 50-56 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 50-56 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|