Record Details

Закономірності утворення транспортних заторів на вулично-дорожній мережі міст

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Закономірності утворення транспортних заторів на вулично-дорожній мережі міст
Закономерности образования транспортных заторов на улично-дорожной сети городов
LAWS OF TRANSPORT CONGESTION ON THE ROAD NETWORK CITIES
 
Creator Stepanchuk, Olexander; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Bieliatynskyi, Andrii; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Timkina, Svitlana; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
вулично-дорожня мережа; затримка руху; магістральна вулиця; транспортний затор
656.11.021.24(045)

задержка движения; магистральная улица; транспортный затор; улично-дорожная сеть
656.11.021.24(045)

delay the movement; highways; road network; traffic congestion
656.11.021.24(045)
 
Description Мета: Серед міських транспортних проблем на першому місці по своєму значенню є проблема пропускної спроможності міських вулиць і доріг. Саме протиріччя, які виникають в організації руху транспортних потоків по вулицях міст, створюють відповідні складності їхнього функціонування. Взаємовплив пішоходів на рух транспортних засобів і навпаки, а також необхідність забезпечення умов безпеки міського руху вимагають впровадження обмежуючих і заборонних заходів, які, в свою чергу, впливають на швидкість руху транспортних потоків і пропускну спроможність вулично-дорожньої мережі. Методи: Провести аналіз закономірностей виникнення транспортних заторів на магістральних вулицях міста та виконати теоретичне обґрунтування заходів, що направлені на підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі міста. Результати: Виявлені закономірності виникнення транспортних заторів на магістральних вулицях міста, встановлений перелік перешкод, які спричиняють затримку руху транспортних засобів на вулично-дорожній мережі міста та їхня частота. Обговорення: Основним напрямком подолання проблем виникнення транспортних заторів повинна бути система регулювання співвідношення попиту на поїздку і пропозиції у вигляді вулично-дорожньої інфраструктури з метою підтримки її завантаження на припустимому рівні.
Цель: Среди городских транспортных проблем на первом месте по своему значению проблема пропускной способности городских улиц и дорог. Именно противоречия, которые возникают в организации движения транспортных потоков по улицам городов, создают соответствующие сложности их функционирования. Взаимовлияние пешеходов на движение транспортных средств и наоборот, а также необходимость обеспечения условий безопасности городского движения требуют внедрения ограничивающих и запрещающих мер, которые, в свою очередь, влияют на скорость движения транспортных потоков и пропускную способность улично-дорожной сети. Методы: Провести анализ закономерностей возникновения транспортных заторов на магистральных улицах города и выполнить теоретическое обоснование мероприятий, направленных на повышение эффективности функционирования улично-дорожной сети города. Результаты: Выявленные закономерности возникновения транспортных заторов на магистральных улицах города, установлен перечень препятствий, которые вызывают задержку движения транспортных средств на улично-дорожной сети города и их частота. Обсуждение: Основным направлением преодоления проблем возникновения транспортных заторов должна быть система регулирования соотношения спроса на поездку и предложения в виде улично-дорожной инфраструктуры с целью поддержания ее загрузки на допустимом уровне.
Purpose: In the first place among the urban transport problems by its importance is the issue of the capacity of city streets and roads. There are the contradictions that arised in the movement of the traffic on city streets, creating a corresponding complexity of their functioning. Mutual influence of pedestrians on vehicular traffic and vice versa, as well as the needness to ensure the safety of city traffic conditions are required the introduction of restrictive and prohibitive measures which, in turn, affect the speed of the transport streams and the capacity of road network. Methods: To analyze the patterns of occurrence of congestion on main streets and perform a theoretical study of measures aimed at improving the efficiency of the road network of the city. Results: We revealed laws of occurrence of congestion on main streets, set the list of obstacles that cause delay the movement of vehicles on the road network of the city and their frequency. Discussion: The main focus for solving the problems of traffic congestion occurrence should be a system of regulating system correlation of demand on the trip and suggestions as street and road infrastructure with the purpose of its loading at the acceptable level.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-11-14
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10919
10.18372/2306-1472.68.10919
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 68, № 3 (2016); 74-79
Вестник Национального авиационного университета; Том 68, № 3 (2016); 74-79
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 68, № 3 (2016); 74-79
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ