-
Маркетинг
Закономірності і перспективи розвитку малого підприємництва в структурі національної...
Трансформація банківського сектору України в умовах глобалізації
Бренд-менеджмент: навчальний посібник
Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
Фінансовий облік у банках
Міжнародна банківська діяльність: інтеграційні перспективи та циклічні коливання
Business Model Canvas як універсальна концепція управління бізнесом компанії
Структурні особливості розподілу інвестицій в умовах глобалізації
Управління бізнес-процесами
Розвиток стратегічного потенціалу великих промислових підприємств як фактор...
Зв’язано-диверсифіковані системи підприємств: генезис, моделювання та стратегічний аналіз
Ризик-менеджмент логістичної системи машинобудівних підприємств: монографія
Банківська система України: стан, основні проблеми та підходи до вирішення
Лідерство в державному управлінні: сучасні виклики
Особливості трансформації світового ринку авіаційних перевезень
Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)
Methodological principles of energy efficiency improvement for Ukrainian industrial...
Деякі аспекти побудови індексів виміру сталого розвитку
Міжнародний маркетинг
Теоретико-методичні засади визначення основних напрямів структурної трансформації...
Трансформація економічних процесів в контексті глобалізаційних зрушень
Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
Сучасний підхід до управління ризиками логістичних систем машинобудівних підприємств
Теоретичні аспекти державного регулювання діяльності інтегрованих корпоративних систем
Search tips:
- Search terms are case-insensitive
- Common words are ignored
- By default only entries containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
- Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
- Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
- Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
- Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
- Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"